nienkeopdefilippijnen.reismee.nl

De laatste kiekjes van de Filippijnen

Zoals beloofd in de laatste blog de foto's van de laatste weken van mijn leven in Don Bosco Boys' Home. Helaas is het niet mogelijk om de foto's van het bezoek van mijn ouders aan de Filippijnen te plaatsen aangezien ik mijn camera had uitgeleend en iemand per ongeluk al mijn foto's heeft gewist. Gelukkig hebben mijn ouders en ik een dvd gebrand, maar die is op dit moment onderweg naar Nederland. Als ik thuis ben, zal ik samen met een terugblik op mijn leven in de Filippijnen ook deze foto's toevoegen. Liefs Nienke

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie