nienkeopdefilippijnen.reismee.nl

nienke op haar project

Beste allemaal,

Namens Nienke willen wij even melden, dat zij gisterenniet haar verhaal heeft kunnen schrijven. Op haar project heeft ze geen internet, dus zal ze later wel een en ander vertellen. Het gaat goed met Nienke en de groeten voor iedereen!

Wil en Marian(de ouders van Nienke)

Gies

He Nienk,

fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ben afgelopen weekend naar de Davis Cup in Maastricht geweest, erg leuk. Ben benieuwd wat voor leuks je allemaal beleefd! Ik blijf je volgen!

kus gies

Femke

Dag lief nichtje van me!

Wat ben ik onwijs trots op je dat je deze reis bent gaan maken en dit werk gaat doen daar op de Filippijnen! Een heel avontuur. Ik hoop dat je het naar je zin hebt en ondanks het waarschijnlijk best zware werk, je je heel voldaan voelt met wat je de kinderen te bieden hebt.
Kan je moeilijk zeggen, blijf vooral veel schrijven op je blog, want ik heb dat zelf al weer veel te lang niet gedaan.... Toch hoop ik snel weer iets van je te vernemen en je verhalen te lezen. Wat een mooie schattige kindjes ook! Plaatjes om te zien!

Geniet geniet!

Heel veel liefs vanuit Australie, Fem!!

michiel

hoi nienke ben nog steeds trots op je doe maar rustig aan de verhalen komen wel xxx je broer michiel

Marieke

Lieve nien,

Khoop dat je t naar je zin hebt daar en dat je je al een beetje 'thuis' bent gaan voelen. Ben trots op je en hoop snel wat van je te horen!

Liefs en dikke kus, Marieke