nienkeopdefilippijnen.reismee.nl

Kort berichtje

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje om te laten weten dat alles goed met me gaat!

Inmiddels ben ik 1,5 week op mijn project en begin me al aardig thuis te voelen. De jongens in het Boy's Home hebben elke dag een strak schema en ik ben deze week mee aan het kijken en aan het observeren.

Afgelopen weekend heb ik een update geschreven van mijn leven hier, maar toen ik deze wilde versturen, was er geen internetverbinding vanwege de storm. Ik dacht, ik zet het verhaal en de foto's vandaag op de site, maar helaas wordt mijn USBstick door de computer niet herkend. Helaas heb ik in mijn huis geen internet dus zit ik nu bij vrienden van de rector thuis. Even pech, maar jullie krijgen zsm een update van de afgelopen tijd.

Verder kan ik zeggen dat alles qua weer hier veilig is. Afgezien van harde wind en regen als er een typhoon raast over Luzon, zijn hier geen overstromingen. Afgelopen weekend maakte ik me wel zorgen aangezien Berber is Manila was, maar gelukkig is alles goed gegaan.

De typhoon is hier het nieuwsitem van de dag, morgen en het weekend worden er nog twee typhoons verwacht, ik hoop dat deze minder heftig zullen zijn en geen doden zullen treffen.

Ik moet er weer vandoor aangezien ik een afspraak heb met de Engels lerares over het Engels onderwijs op de Technical School. Vanaf 1 november zal ik elke dag 2 uur Engels gaan geven aan totaal 60 jongens tussen de 18 en 22 jaar.

Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties/mailtjes/smsjes!

Tot de volgende update!

Liefs Nienke

Reacties

Reacties

Elianne

hejj,

Goed om te horen dat het goed met je gaat! heb wel aan je gedacht hoor deze week...gelukkig dat bij jullie geen wateroverlast is..

Succes!

dikke kus

Heildert

Nienke,

Ik ben de afgelopen dagen ongerust geweest over de situatie in de Filipijnen. Ben blij met het korte berichtje dat alles goed met je gaat.

caro

hi lieverd,
echt fijn om te horen dat alles goed met je gaat. van de beelden die ik op tv zag werd ik niet echt blij!
fijn dat je je ook een beetje thuis begint te voelen, toppie!
genieten ervan meis!
xxx

michiel

hee zusje ben heel blij dat het goed met je gaat ik mis je en gelukkig is het weer bij jouw niet zo erg geniet ervan en doe je best groetjes je broer michiel

Berber

Hey lieve Nienk,
Hier een berichtje van je landgenoot! Bellen lukte vanmiddag niet, kon geen verbinding maken. Hoop niet dat het te maken heeft met opkomende typfoon..
Het schijnt dat hij nu over mindoro raast. Hoop dat we hier dit keer mogen overslaan...
We bellen snel even!

Kus, Berber.

Sophie

Nou erg fijn om dit even te horen Nienke, en ook fijn dat het met Berber goed gaat. Idd, ik zat me zorgen te maken, had al genoeg op het nieuwes gehoord over al die overstromingen op de filippijnen en stormen, dacht al als alles maar goed is met jullie. Dus fijn om zo'n bericht te lezen.
Elke dag Engels geven, das wel leuk, ook een uitdaging, heb geen idee wat ze wel en niet kunnen. Nou, dat gaat je vast wel lukken.
Succes met alles!!

xx Sophie

ilse

hee lief zusje,

Van alle beeldne die we op het neiuwes zien van de typfoon schikken we wel, maar gelukkig zijn jullie ongedeerd! Hopelijk krijgen jullie niet nog meer typfoons over jullie heen...Pas goed op jezelf!

dikke kus,

Ilse

Marleen

Hai Nienke,

uiteraard was jouw welbevinden ook HET gesprek van de dag in de pantry van de 3de verdieping aan de Rademarkt. Ik zei nog steeds: ze zit gelukkig niet in Manilla! Maar ook goed om dat nu bevestigd te zien. En het regent hier nu ook. Dus...
Ben benieuwd hoe het lesgeven je vergaat. Houd ons op de hoogte.

groetjes (vast van iedereen hier)

Marleen

theo en yvonne

Hoi Nienke,
Fijn om te lezen dat jullie daar veilig zijn.Heftig hoor al dat natuurgeweld !
Maar zo te zien gaat het wel lukken met je werk daar. Een hele uitdaging om engels te geven aan zo'n grote groep boys. Moet je in Nederland niet aan denken toch?
Heel veel succes met alles en we blijven je volgen !
liefs, Theo en Yvonne

Thoos

He juf Nienke ;)!

Blij om te horen dat alles goed met je gaat. Gaaf zeg dat je zo'n grote groep Engels gaat geven, ik zou je wel bezig willen zien haha.

Dikke kus uit Groningen, Thoos

Wim

Goed te horen dat jij je goed red.

saskia

hey lief nichtje,
veel aan je gedacht deze week en gelukkig maar, zoals al velen zeggen, gaat alles goed met je!
Wat leuk dat je Engelse les gaat geven, ben erg benieuwd!
liefs

Annemarie

Hoi meis,

Fijn om van je te horen! Leuk dat je les gaat geven zeg, spannend! Heel veel suc6 en pas goed op jezelf.

Groetjes Ann

José

Hoi Nienke,
Fijn om iets van je te lezen!
Je hebt wel een stormachtig begin, zeg!
Heel veel succes met alles daar!
groeten van José en Marc

Thijs en Verona

hee Nienke,

fijn om te horen dat alles goed met je gaat daar, en dat je je er al aardig thuis voelt.

wat goed van je dat je voor zo'n grote groep engels gaat geven.
best eng hoor...

succes met alles daar en we laten snel weer een berichtje achter.

groetjes en een dikke knuffel....

Thijs en Verona

Peter (paashaas)

Hoi Nienke,

GELUKKIG GAAT HET GOED MET JE!!!!

Hou jezelf en je klasje goed vast de komende dagen.

groet!
Peter

Liselot

Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Hoop dat je het naar je zin hebt, en een overgetelijke tijd tegemoet gaat. Pas goed op jezelf met die enge typhoons

xx

Merel

Heej Nienke!
Hopelijk zijn de twee laatstee typhoons jou en Berber inmiddels gepasseerd zonder al te veel menselijk drama aan te richten.

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het lesgeven je af zal gaan. Keep up the good work en doe t henig an (afkomst verloochend zich niet ;) )

Succes en tot snel!

Groetjes vanuit een 13 graden en bewolkt Amsterdam, xxx Merel

Antje

Hoi Nienke,

Goed te horen dat het goed met je gaat. Veel succes met het lesgeven, het lukt je zeker. Overigens ben ik geslaagd voor mijn NLP Coaching.
Antje

Harrie

Leuk om jou zo intensief te kunnen volgen op Boys Home via verhalen en foto's. Ik zou er wat van willen plaatsen op onze website. Maar dan dan moet je mij een paar foto's sturen in JPG. Dan kan ik ze bewerken voor de site.
Je hebt HET SAMENFEEST (25 jaar SAMEN) gemist. We genieten nog steeds na van alle reacties. Hou je goed en ik blijf je volgen.
Liefs en groetjes, Harrie

Gerard Schoorl

Beste Nienke,

Vandaag las ik nog eens al je brieven tot nu toe. Fijn om te lezen dat je het goed maakt, zelf tot binnen de muren van het gevang. Jouw aanwezigheid daar is beslist van grote betekenis. Goede wensen en groeten, ook aan Fr Juhn en de andere salesianen.
Gerard.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!